Europski parlament u četvrtak je usvojio izmjenu Direktive o naplati cestarina čijim će stupanjem na snagu zemlje EU-a umjesto vinjeta morati uvesti naplatu cestarine na temelju prijeđene udaljenosti, od 2023. za teška teretna vozila, a od kraja 2027. i za laka gospodarska vozila.
Europski je parlament je s 398 glasova za, 179 protiv i 32 suzdržana usvojio nacrt izmjene Direktive o naknadama koje se naplaćuju za korištenje određenih infrastruktura za teška teretna vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.a neznam kanabis, bilo bi logično po težini vozila i pređenom kilometru… jer se tako i oštećuje cesta ajmo reći…
ali badava šta je to logično, bit će šta bude
kako cemo mi motoristi. Vozim motor 500km godisnje. Nije valjda da ce biti besplatno
Hrvati su ionako kao ovce, bleje i plaćaju, javna je tajna da se zapošljavanje na određenim mjestima plaća peterostrukkim iznosom plaće, a što mi to sve popratno financiramo iz vožnje tim našim tzv.flekocestama i kolotrazima, imamo svakodnevno priliku vidjeti
a da, danas uz GPS sustave, može se izračunati samo tako koliko km i na kojim cestama si se vozio… i vrlo jednostavno se plati točno toliko km po autoputu, lokalnim cestama, magistralnim…….
a dalje može se i novac prosljediti točno u određeno područje kojim si se vozio i za klasične ceste, zašto bi plaćao naknadu za korištenje ceste pri tehničkom, logičnije je da se to plaća u simboličnom iznosu po km, preko GPSa i pređenog km, kako za domaće ceste tako i za vani… sa tim da i kad stranac dođe kod nas i vozi se po jadranskom magistrali, i njemu se obračuna i naplati ta naknada, koja bi išla ciljano za održavanje tih cesta, lokanih, gradskih, magistrala…
Uključite se u raspravu