Francuski maloprodajni lanac Carrefour i britanski Tesco najavili su u ponedjeljak planove stvaranju dugoročne suradnje u području nabave robe kako bi smanjili troškove poslovanja.
Njihov sporazum posljednji je u nizu u europskoj maloprodajnoj industriji, u koju je zadnjih mjeseci ušao američki internetski div Amazon. Amazon svoju šansu traži prvenstveno u maloprodaji, dakle izravno kod kupaca, kojima je digitalni šoping sve privlačniji jer ne moraju otići do trgovine, trošiti na prijevoz, niti gubiti vrijeme na gužve ispred blagajni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu