Dubai ne želi postati Monaco, tvrdi tamošnji šef agencije za strana ulaganja, te žudi za investitorima koji će izgraditi jeftinije hotele za privlačenje šire baze gostiju. Kako je u razgovoru za CNBC izjavio Fahad Al Gergawi, izvršni direktor Investicijske i razvojne agencije Dubaija, taj emirat nasušno treba smještajne kapacitete u kojima bi odsjele "normalne" obitelji.
Prostor za razvoj
"Želimo unaprijediti turizam sa sadašnjih razina, od 104.000 soba na 245.000 i to će povećati priljev gostiju. Dubai je na petom mjestu najposjećenijih gradova svijeta, pa postoji prostora za razvoj i fokusiranje na obiteljski turizam te hotele s tri i četiri zvjezdice", kazao je Al Gergawi. U svijetu turizma Dubai je poznat kao elitna destinacija nakrcana skupim hotelima. Uz simbol grada, čuveni Burj Al Arab – jedini hotel u svijetu sa sedam zvjezdica – u tom je gradu moguće odsjesti i u Jumeriah Beach hotelu, pa u Four Seasons Resortu ili Kempinski Hotel Mall.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu