Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

McDonald’s testira opciju mobilnog naručivanja hrane

Autor: Tomislav Pili
16. ožujak 2017. u 14:04
Podijeli članak —
Kompanija se nada da će aplikacija oporaviti promet/REUTERS

Aplikacija će biti dostupna u 19.000 restorana u svijetu, no dioničari sumnjaju u njezin uspjeh.

McDonald's ovoga mjeseca započinje s testiranjem mobilnog naručivanja hrane na koji neki njegovi dioničari gledaju vrlo sumnjičavo. Mobilna aplikacija je zamišljena na način da prati lokaciju mušterije kako bi osigurala da hrana čeka u pravom restoranu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kada se približi željenom restoranu, gost treba potvrditi narudžbu i obaviti plaćanje. Konačna verzija aplikacije imat će mogućnost izbora gdje gost želi da mu se hrana posluži – za stolom, u automobilu parkiranom na posebnim mjestima za mobilne narudžbe ili će hamburgere preuzeti na pultu. Nakon testiranja očekuje se da konačna verzija aplikacije bude dostupna u gotovo svih 14.000 američkih restorana te dodatnih 6000 restorana u Kanadi, Velikoj Bitaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Australiji i Kini.

McDonald's ovoga mjeseca započinje s testiranjem mobilnog naručivanja hrane na koji neki njegovi dioničari gledaju vrlo sumnjičavo. Mobilna aplikacija je zamišljena na način da prati lokaciju mušterije kako bi osigurala da hrana čeka u pravom restoranu.

Kada se približi željenom restoranu, gost treba potvrditi narudžbu i obaviti plaćanje. Konačna verzija aplikacije imat će mogućnost izbora gdje gost želi da mu se hrana posluži – za stolom, u automobilu parkiranom na posebnim mjestima za mobilne narudžbe ili će hamburgere preuzeti na pultu. Nakon testiranja očekuje se da konačna verzija aplikacije bude dostupna u gotovo svih 14.000 američkih restorana te dodatnih 6000 restorana u Kanadi, Velikoj Bitaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Australiji i Kini.

McDonald's mobilno naručivanje vidi kao način oporavka prometa koji već četiri godine bilježi pad. "Ne možemo utjecati na brzinu ili kvalitetu naše hrane. Naš je fokus da cjelokupno iskustvo učinimo boljim", izjavio je Reutersu Jim Sappington, potpredsjednik za tehnologiju. Međutim, mobilno naručivanje nije baš lako uvesti, ako je suditi po dosadašnjim iskustvima konkurenata poput Domino's Pizza i Starbucksa. Lideru u branši brze hrane, Domino's Pizza, trebale su godine da usavrši mobilno naručivanje.

Lancu kafeterija Starbucks trebalo je nešto manje vremena, ali je u siječnju kompanija objavila da mobilne narudžbe dolaze brže nego što mogu biti obrađene, što je pak dovelo do zastoja i čekanja. No, dioničarima McDonald'sa sve ovo miriši na fijasko. Janna Sampson, glavna investicijska direktorica u fondu Oakbrook Investments, smatra da je potencijal aplikacije u tome da "zabrlja radni tijek u cijelom restoranu". 

Autor: Tomislav Pili
16. ožujak 2017. u 14:04
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close