McDonald's ovoga mjeseca započinje s testiranjem mobilnog naručivanja hrane na koji neki njegovi dioničari gledaju vrlo sumnjičavo. Mobilna aplikacija je zamišljena na način da prati lokaciju mušterije kako bi osigurala da hrana čeka u pravom restoranu.
Kada se približi željenom restoranu, gost treba potvrditi narudžbu i obaviti plaćanje. Konačna verzija aplikacije imat će mogućnost izbora gdje gost želi da mu se hrana posluži – za stolom, u automobilu parkiranom na posebnim mjestima za mobilne narudžbe ili će hamburgere preuzeti na pultu. Nakon testiranja očekuje se da konačna verzija aplikacije bude dostupna u gotovo svih 14.000 američkih restorana te dodatnih 6000 restorana u Kanadi, Velikoj Bitaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Australiji i Kini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu