Za podršku domaćoj proizvodnji i konkurentnosti domaćih proizvoda na BiH tržištu, kompanija dm pokrenula je inicijativu Startajmo {ZAJEDNO}, koja proizvođačima nudi mogućnost razvoja svog proizvoda i plasmana na tržište kroz lanac dm trgovina.
Udio domaćih proizvoda u asortimanu dm trgovina trenutno je 3%, a cilj je podići ga obe godine na 3,5%. Udio domaćih brendova u ukupnom prometu dm-a je 4,77%, a cilj je da poraste na 5,2% u 2019. godini, javlja Indikator.ba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu