Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Daimler kupio aplikaciju myTaxi

Autor: Tomislav Pili
04. rujan 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Screenshot

Prilagodba trendovima.

Njemački Daimler – proizvođač Mercedesa – kupio je aplikaciju za pametne telefone myTaxi po za sada nepoznatoj cijeni.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Aplikacija omogućuje korisnicima taksi usluga da kontaktiraju izravno taksiste. Za razliku od Ubera, myTaxi je koncept koji surađuje s već postojećim taksi udrugama i njihovim pozivnim centrima.Osim što će im donijeti godišnje prihode od 100 milijuna eura, ulazak Daimlera u svijet taksi-aplikacija označava prilagodbu auto-industrije novim trendovima. Naime, statistike pokazuju kako se sve manje mlađih ljudi odlučuje na kupnju automobila. Prema podacima njemačkog Centra za istraživanje automobilske industrije, lani je svega 27 posto ljudi mlađih od 45 godina kupilo novi automobil. Interes za posjedovanje automobila posebno opada u velikim gradovima.

Njemački Daimler – proizvođač Mercedesa – kupio je aplikaciju za pametne telefone myTaxi po za sada nepoznatoj cijeni.

Aplikacija omogućuje korisnicima taksi usluga da kontaktiraju izravno taksiste. Za razliku od Ubera, myTaxi je koncept koji surađuje s već postojećim taksi udrugama i njihovim pozivnim centrima.Osim što će im donijeti godišnje prihode od 100 milijuna eura, ulazak Daimlera u svijet taksi-aplikacija označava prilagodbu auto-industrije novim trendovima. Naime, statistike pokazuju kako se sve manje mlađih ljudi odlučuje na kupnju automobila. Prema podacima njemačkog Centra za istraživanje automobilske industrije, lani je svega 27 posto ljudi mlađih od 45 godina kupilo novi automobil. Interes za posjedovanje automobila posebno opada u velikim gradovima.

Autor: Tomislav Pili
04. rujan 2014. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close