‘Crni petak’ gubi na važnosti među kupcima

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 27. studeni 2015. u 14:15
Sve više online kupnje/REUTERS

Trgovci sve više produžuju akcije, ali i napuhuju cijene, pa zatim daju sniženja.

Potrošački praznik za čiju je popularnost zaslužna Amerika i čija je groznica ubrzo zahvatila i ostatak svijeta, popularni Crni petak, možda više neće biti najvažniji dan u godini, kako za trgovce tako i za one koji planiraju uštedjeti. Ovaj za trgovce nekoć najisplativiji dan u godini koji započinje danas polako blijedi s obzirom da sve više trgovaca svoja vrata kupcima otvara i prije samog petka, a koncept je dodatno načet produljivanjem trajanja akcija s popustima kao i okretanjem kupaca ka online kupovini.

Tako je i Amazon, najveći svjetski internetski trgovac, u utorak najavio da će svoju akciju s popustima –  inače rezerviranu za Crni petak – ove godine produžiti za čak osam dana. Trgovci se okreću i otvaranju sezone popusta na sam Dan zahvalnosti, čime su neki, poput britanskog SimilarWeba, zabilježili i 22 posto rasta prometa. Značaj Crnog petka umanjuje i podatak da su pojedini trgovci skloni napuhivanju izvorne cijene kako bi na dan popusta oglasili drastična sniženja, otkriva NerdWallet. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

U KONZUMU je bila velika gužva na crni petak…….tj. danas.

New Report

Close