Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Coca-Cola počela prodavati mlijeko

Autor: Tomislav Pili
05. veljača 2015. u 11:02
Podijeli članak —
Dvostruko skuplje od ostalih

Kompanija želi kroz novi biznis zauzdati pad prodaje pića.

Do prije nekoliko godina potpuno nezamislivo danas je realnost – Coca-Cola je krenula s prodajom svog mlijeka.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Na policama američkih trgovina Fairlife mlijeko, kako je nazvan ovaj Coca-Colin mliječni brend, nalazi se od utorka, a cijena nije nimalo popularna. Naime, boca od 1,5 litre košta 4,59 dolara, dvostruko više od 2,18 dolara kolika je prosječna cijena mlijeka u boci od gotovo dvije litre. Kompanija daleko višu cijenu opravdava činjenicom da Fairlife spada u premium brend, a mlijeko sadrži 50 posto više bjelančevina i 30 posto više kalcija u odnosu na ostala mlijeka te upola manje šećera. Međutim, zbog tog nutritivnog sastava dio američke javnosti već je "Milka-Colu" prozvao Frankenstein mlijeko. Inače, ulazak u mliječni biznis proizvođača možda i najpoznatijeg gaziranog pića na svijetu i nije veliko iznenađenje.

Do prije nekoliko godina potpuno nezamislivo danas je realnost – Coca-Cola je krenula s prodajom svog mlijeka.

Na policama američkih trgovina Fairlife mlijeko, kako je nazvan ovaj Coca-Colin mliječni brend, nalazi se od utorka, a cijena nije nimalo popularna. Naime, boca od 1,5 litre košta 4,59 dolara, dvostruko više od 2,18 dolara kolika je prosječna cijena mlijeka u boci od gotovo dvije litre. Kompanija daleko višu cijenu opravdava činjenicom da Fairlife spada u premium brend, a mlijeko sadrži 50 posto više bjelančevina i 30 posto više kalcija u odnosu na ostala mlijeka te upola manje šećera. Međutim, zbog tog nutritivnog sastava dio američke javnosti već je "Milka-Colu" prozvao Frankenstein mlijeko. Inače, ulazak u mliječni biznis proizvođača možda i najpoznatijeg gaziranog pića na svijetu i nije veliko iznenađenje.

Valja podsjetiti da je  Sandy Douglas, glavni direktor za segment potrošača, još lani najavio veliku investiciju kompanije u mliječni segment. Coca-Cola ne očekuje dobit od Fairlifea u prvih nekoliko godina, ali se nada da će kasnije mliječni biznis ojačati ukupnu prodaju koja je pod sve većim pritiskom okretanja leđa potrošača nezdravoj hrani. No, u SAD-u je lani pala i prodaja mlijeka, i to za tri posto. Coca-Colino mlijeko za sada se neće prodavati u Europi, ali nije isključeno da se kroz nekoliko godina nađe i na policama europskih trgovina.

Autor: Tomislav Pili
05. veljača 2015. u 11:02
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

[emo_smijeh] [emo_smijeh] [emo_smijeh]

Jel gazirano?

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close