Zahvaljujući angažmanu slavnih osoba meksička tekila proživljava pravu renesansu.
Nekada pomalo prezreno piće za razuzdanije zabave, tekila danas postaje premium brend među žestokim alkoholnim pićima. Prema podacima meksičke Nacionalne komore industrije tekile, izvoz te "žestice" lani je dosegnuo rekordnih 1,1 milijardi dolara. Po prvi puta u povijesti, više se tekile proda u inozemstvu nego u njezinoj postojbini. No, za popularnost se pobrinuo Holywood čije su zvijezde prepoznale tekilu kao vrijedno ulaganje. Naime, u brendove tekile uložio je čuveni glumac i producent George Clooney te glazbene zvijezde, Diddy i Justin Timberlake. Jedan od doajena je Clooney koji je još prije dvije godine sa svojim prijateljem Randeom Gerberom lansirao brend Casamigos.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu