Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Cijene avionskih karata određivat će AI, bit će personalizirane i prilagođene navikama putnika

Autor: Poslovni.hr
17. srpanj 2025. u 14:24
Podijeli članak —
FOTO: Pixabay

Predvodnik je američki div Delta Air Lines u kojemu kažu da je cilj ući u način razmišljanja korisnika i ponuditi im relevantan proizvod, u pravo vrijeme i po pravoj cijeni.

Umjetna inteligencija (AI) sve više ulazi u našu svakodnevicu, a prema pisanju New York Posta, na red je došla i zrakoplovna industrija. Predvodnik je američki div Delta Air Lines, koji planira koristiti naprednu tehnologiju za određivanje cijena svojih karata.

Zrakoplovna tvrtka sa sjedištem u Atlanti jedna je od prvih koja je javno obznanila korištenje AI tehnologije u ovom segmentu poslovanja. Plan je započeo još prošle jeseni, kada je Delta najavila namjeru da će umjetna inteligencija određivati cijenu za 1% karata, i to na temelju iznosa koji je pojedini putnik spreman platiti. Sada su, međutim, ambicije znatno porasle. Prema informacijama portala The Points Guy, tvrtka se nada da će do kraja godine čak 20% cijena na domaćim letovima biti formirano uz pomoć umjetne inteligencije. Cijeli sustav bit će u testnoj fazi od 18 do 24 mjeseca kako bi se procijenila njegova uspješnost. Ako se rezultati pokažu pozitivnima, ovaj model postat će trajna praksa.

Iz Delte poručuju kako je ova tehnološka transformacija osmišljena prvenstveno u korist putnika. Njihov cilj je, kako kažu, ponuditi personaliziranu cijenu koja odgovara svakom pojedinom kupcu. “Radi se o potpunom redizajnu našeg pristupa formiranju cijena. Cilj je ući u način razmišljanja naših korisnika i ponuditi im relevantan proizvod, u pravo vrijeme i po pravoj cijeni”, izjavio je predsjednik Delte, Glen Hauenstein, a prenosi View From The Wing. U suštini, zrakoplovna tvrtka se nada da će personalizirane cijene povećati zadovoljstvo i lojalnost putnika.

S uvođenjem AI tehnologije u jedan od najdinamičnijih sektora, postavlja se pitanje hoće li i druge zrakoplovne tvrtke slijediti Deltin primjer. Dok tvrtka obećava bolje i personaliziranije iskustvo, putnici će s nestrpljenjem pratiti hoće li algoritmi doista raditi u njihovu korist ili će postati samo još jedan sofisticirani alat za maksimiziranje profita.

Autor: Poslovni.hr
17. srpanj 2025. u 14:24
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close