Europska komisija otvorila je detaljnu istragu o planiranom spajanju najvećeg svjetskog brodograditelja, južnokorejskog Hyundai Heavy Industries Holdingsa, i njegova domaćeg konkurenta Daewoo Shipbuilding and Marine Engineeringa. Hyundai je u siječnju najavio spajanje kojim će nastati najveći brodograditelj u svijetu s tržišnim udjelom od 21 posto. Potez je dijelom motiviran prekomjernim kapacitetima u brodogradnji.
Osim u EU, dvije kompanije moraju ishoditi i dozvole regulatora u matičnoj Južnoj Koreji, te u Singapuru, Kini i Japanu. EK je nakon preliminarne analize istaknula da Hyundaijevo preuzimanje Daewooa uključuje rizik zatiranja konkurencije na tržištu brodogradnje. Kao dodatni problem izdvaja i potencijalnu oslabljenu pregovaračku poziciju kupaca brodova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu