Ove godine BiH kompanija AC Food treći put, na zahtjev kupca, šalje svoje proizvode i dobro poznate brendove na tržište Sjedinjenih Američkih Država, javlja Indikator.ba.
Među brendovima koji se mogu naći na policama većih trgovačkih lanaca, osim Topsa tu su i novi proizvodi poput čajnih kolutića, kave Emina mljevene na kamenim mlinovima, ali i kiselog programa za kojeg vlada veliko zanimanje. Iz kompanije AC Food ističu da su reakcije kupaca odlične jer su prepoznali da je riječ o proizvodima koji imaju potencijal i koji na tom tržištu nemaju sličnu konkurenciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu