Bojkot oglašivača zbog Facebookovih propusta u sprečavanju govora mržnje prelijeva se i na Europu, no analitičari smatraju kako ipak neće znatnije ugroziti financijsku situaciju najveće društvene mreže na svijetu.
Nakon što se prošlog tjedna div u segmentu robe široke potrošnje Unilever pridružio kampanji “Stop govoru mržnje zbog profita” kao prva “blue chip” kompanija, to je potom učinila i telekomunikacija kompanija Verizon, zatim proizvođači gaziranih pića Pepsi i Coca-Cola, pa Levi’s, Starbucks i proizvođač alkoholnih pića Diageo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu