Oporavak od burzovnog sloma prije godinu i pol te rast cijena nekretnina opet je povećao apetit Kineza prema luksuznoj robi, sugeriraju izvješća najvećih europskih proizvođača.
U svom izvješću vodeći svjetski proizvođač luksuzne robe, Loius Vuitton Möet Hennessy (LVMH) naglasio je "bolji zamah prodaje" njegovih skupocjenih konjaka nakon teške 2015. godine. Naime, u trećem tromjesečju prodaja konjaka porasla je u Kini za devet posto. Inače, LVMH je izvijestio o rekordnim prihodima od 37,6 milijardi eura te dobiti od 3,98 milijardi eura. Izvršni direktor Hugo Bossa, Mark Langer, istaknuo je kako je u Kini u drugom polugodištu bio vidljiv preokret trenda. Britanski Burberry naveo je kako je njegov povratak širenju na azijskom tržištu motiviran i rastom prodaje u Kini koji je bliži 10 posto. Analitičari pojašnjavaju kako se optimizam bogatih Kineza vratio nakon oporavka od kraha tamošnjeg tržišta dionica na kojem se tijekom 2015. gotovo prepolovila vrijednost dionica.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu