Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Legendarne ‘Levisice’ mijenjaju strategiju: Širi se prodaja nove linije traperica, poznata je i cijena

Autor: Zrinka Gabelica Toplek
12. studeni 2025. u 13:43
Podijeli članak —
Harmit Singh, financijski direktor tvrtke, istaknuo je stratešku usmjerenost kompanije na premium segment/REUTERS

Blue Tab kolekcija sastoji se od visokokvalitetnih traperica i košulja, a dio je šire strategije širenja Levi’s brenda i privlačenja većeg broja žena.

Levi’s će proširiti prodaju svoje nove linije traperica po cijeni od 300 dolara u više trgovina tijekom 2026. godine, kako bi iskoristio sve veću potražnju za premium denimom, izjavio je glavni financijski i razvojni direktor Harmit Singh za Reuters.

Blue Tab kolekcija, koja je lansirana ranije ove godine u Aziji i od rujna dostupna u nekoliko trgovina u Europi i SAD-u, sastoji se od visokokvalitetnih traperica i košulja, a dio je šire strategije širenja Levi’s brenda i privlačenja većeg broja žena.

Singh je istaknuo da se 2026. očekuje proširenje distribucije jer je kolekcija do sada dobro prihvaćena, a cijene Blue Tab traperica u Europi kreću se između 250 i 350 eura, što je znatno više od Red Tab linije čije se cijene kreću između 70 i 130 eura.

Jak rast tržišta premium denima, koje čini oko deset posto od ukupnog globalnog tržišta od oko 100 milijardi dolara, pokreće Levisov optimizam. Naglasio je da tvrtka razmatra nove akvizicije radi ubrzanja rasta, no trenutačno se fokusira na jačanje postojeće ponude, posebno nakon što je u 2021. kupio Beyond Yoga vrijednu 150 milijuna dolara.

Levi’s je u trećem tromjesečju 2025. ostvario prihod od 1,54 milijarde dolara, što je sedam posto više nego u istom razdoblju godinu prije, uz snažan rast online prodaje i izravnih prodajnih kanala. Singh procjenjuje da će tvrtka sljedeće godine jasno predstaviti novi vremenski plan rasta, uzimajući u obzir nastavak američkih carina na uvoz iz Kine.

Ova strateška usmjerenost na premium segment i kvalitetu proizvoda, uz proširenje tržišne prisutnosti, pozicionira Levi’s na vodeće mjesto u globalnoj industriji premium denima, s očekivanjima daljnjeg rasta u 2026. i godinama nakon toga.

Autor: Zrinka Gabelica Toplek
12. studeni 2025. u 13:43
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close