Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Berlinski aerodrom ‘otvara’ se od 2012.

Autor: Sergej Novosel Vučković
30. ožujak 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Jedan od izvođača radova je i Viadukt/REUTERS

Willy Brandt gradi se od 2006. i već je ‘pojeo’ 5 milijardi eura.

Nakon tri godine gradnje napokon su ovoga tjedna uzletjeli zrakoplovi s novoga terminala Zračne luke Franjo Tuđman u Zagrebu, a sigurno je da neće slijetati na berlinski aerodrom Brandenburg Willy Brandt (BER).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ta se zračna luka, planirana kao glavna u njemačkom glavnom gradu (postoje još Tegel i Schönefeld, Templehof je zatvoren 2008.) gradi još od 2006., jedan od podizvođača je i zagrebački Viadukt, troškovi izgradnje popeli su se već na 5 milijardi eura (za ilustraciju, zagrebačka je napravljena za 300 milijuna!), i još se čeka na prvi let. Willy Brandt je, iše Bild, trebao biti otvoren još u srpnju 2012. i tako preuzeti većinu zračnog prometa u i za Berlin, no problemi na gradilištu nadjenuli su mu nadimak Čudovište, koje, čini se, proždire previše.

Nakon tri godine gradnje napokon su ovoga tjedna uzletjeli zrakoplovi s novoga terminala Zračne luke Franjo Tuđman u Zagrebu, a sigurno je da neće slijetati na berlinski aerodrom Brandenburg Willy Brandt (BER).

Ta se zračna luka, planirana kao glavna u njemačkom glavnom gradu (postoje još Tegel i Schönefeld, Templehof je zatvoren 2008.) gradi još od 2006., jedan od podizvođača je i zagrebački Viadukt, troškovi izgradnje popeli su se već na 5 milijardi eura (za ilustraciju, zagrebačka je napravljena za 300 milijuna!), i još se čeka na prvi let. Willy Brandt je, iše Bild, trebao biti otvoren još u srpnju 2012. i tako preuzeti većinu zračnog prometa u i za Berlin, no problemi na gradilištu nadjenuli su mu nadimak Čudovište, koje, čini se, proždire previše.

Sad bi moglo biti i premalo za putnike, kojih, prema planu, godišnje može opslužiti oko 27 milijuna, a Schönefeld i Tegel lani su ih skupa primili 33 milijuna. 

Autor: Sergej Novosel Vučković
30. ožujak 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close