Nakon dvije godine pada prodaje, u velikom stilu vratila se lutka Barbie s realističnijim oblicima tijela.
Najveći američki proizvođač igračaka Mattel objavio je kvartalne rezultate bolje od očekivanja, upravo zahvaljujući skoku prodaje Barbike. Prihodi kompanije uvećani su sa 1,79 milijardi na 1,80 milijardi dolara. Analitičari u anketi Reutersa očekivali su prihode od 1,77 milijardi dolara. Neto dobit povećana je s lanjskih 223,8 milijuna dolara na 236,3 milijuna dolara ili 68 centi po dionici. Prodaja Mattelovog glavnog proizvoda, popularne Barbike, skočila je 16 posto na 350 milijuna dolara dok je linija lutaka American Girl uvećana za 14 posto, nasuprot lanjskom padu od dva posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu