Aukcijska kuća Sotheby’s prodaje rijetke Apple tenisice za 50.000 dolara

Autor: Ana Blašković , 27. srpanj 2023. u 07:00
Model tenisica Omega Sports Apple/Sothesby.com

Posljednjih godina u nebo otišla vrijednost memorabilija tehnološke kompanije.

Dok vjerni kupci Applea s nestrpljenjem iščekuju rujansko predstavljanje novog iPhona 15, zagriženi fanovi gledaju u smjeru elitnih kolekcijskih primjeraka. Aukcijska kuća Sotheby’s na prodaju je stavila par rijetkih Appleovih tenisica za 50.000 dolara, piše BBC.

Cipele su rađene po narudžbi za zaposlenike u 1990-ima, a bile su jednokratni poklon na konferenciji. Par tenisica nikad prije nije bio prodan u javnosti. S gornjih dijelom od pretežno bijele kože ističe se detalj starog Appleovog logoa u duginim bojama na jeziku i pored vezica i, prema Sotheby’s bit će “vrlo tražen”.

Samo blago požutjele
Prodavatelj ih je opisao kao “jedne od najopskurnijih koji postoje” ističući njihovu rijetkost i aludirajući time na njihovu vrijednost na sekundarnom tržištu.

Dugin logotip na liniji odjeće

Postojala je kolekcija odjeće s duginim logotipom i slikama Macintosh računala, a uključivala je majice, polo majice, trenirke i šešire.

Iako su tenisice Omega x Apple “nove”, u opisu stoji da imaju neke nedostatke, uključujući blago požutjelu kožu pri sredini. Par ima prozorčić za zračni jastuk u peti i veličine je 10,5 za SAD (europski 41 ili 8,5 za UK), a u kutiji se nalazi i dodatni par crvenih vezica.

Posljednjih godina vrijednost Apple memorabilija naglo je narasla, a mnogi od retro ‘gadgeta’ postali su kolekcionarski predmeti s astronomskim cijenama. Nisu svi, međutim, bili hitovi nakon lansiranja, poput propale konzole za videoigrice po imenu Pippin, društvene mreže Ping, neuspješni Newton MessagePad, podsjeća BBC.

Oni koji jesu uspješnice, postaju kolekcionarski hitovi. Na nedavnoj aukciji u SAD-u originalni prvi neotvoreni iPhone od tek 4GB memorije prodan je za više od 190.000 dolara. Premda poznat po tehnoloških gadgetima i inovacijama koje postaju nezaobilazni mnogima, povremeno su ljubitelji Applea mogli kupiti odjeću i dodatke te kompanije.

190 000

dolara postigao je u prodaji prvi Iphone od 4 gigabajta memorije

Promicanje marke
Svojedobno je postojala Apple kolekcija odjeće koja je uključivala dugin logotip i slike Macintosh računala, a uključivala je majice, polo majice, trenirke i šešire. Stvorena je s ciljem promicanja robne marke Apple i stvaranja osjećaja zajedništva, no tada se nije pokazala uspješna pa je linija ukinuta.

Apple je 2015. dogovorio partnerstvo s luksuznim modnim brendom Hermès za kreiranje kolekcije remena za satove, a 2020. je izdao remen u znak proslave mjeseca crnačke povijesti. Također, za zaposlenike su proizvedene jakne Apple Park, dizajnirane za one koji rade u sjedištu tvrtke u Cupertinu u Kaliforniji, ističe BBC.

Komentirajte prvi

New Report

Close