Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Arriva želi JPP za javni prijevoz u Pančevu

Autor: Poslovni dnevnik
22. travanj 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Foto: U partnerstvo bi ušao i ATP, javni prijevoznik u Pančevu / Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Arriva se vidi kao privatnog partnera s preko 50% vlasništva, kroz najmanje 15 godina.

Privatni prijevoznici bi poslije Beograda mogli dobiti svoj dio kolača i u Pančevu. Prema pisanju portala 013info, kompanija Arriva podnijela je prijedlog projekta javno-privatnog partnerstva u području javnog prijevoza. Arriva se vidi kao privatnog partnera s preko 50% vlasništva u mogućem privatno-javnom partnerstvu na razdoblje ne kraće od 15 godina. Kao javne partnere u budućem poslu Arriva osim Grada Pančeva vidi i ATP – javnog prijevoznika čiji je Grad Pančevo osnivač. Navedena su dva modela, prvi u kojem ATP i Arriva osnivaju novu tvrtku, a drugi da Ariva postane partner s udjelom u ATP-u.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Arriva smatra da gradski prijevoznik treba ostati na gradskim, prigradskim i međugradskim linijama, te da će glavne obveze javnih partnera biti povjerene privatnom partneru djelatnosti gradskog i prigradskog prijevoza.

Privatni prijevoznici bi poslije Beograda mogli dobiti svoj dio kolača i u Pančevu. Prema pisanju portala 013info, kompanija Arriva podnijela je prijedlog projekta javno-privatnog partnerstva u području javnog prijevoza. Arriva se vidi kao privatnog partnera s preko 50% vlasništva u mogućem privatno-javnom partnerstvu na razdoblje ne kraće od 15 godina. Kao javne partnere u budućem poslu Arriva osim Grada Pančeva vidi i ATP – javnog prijevoznika čiji je Grad Pančevo osnivač. Navedena su dva modela, prvi u kojem ATP i Arriva osnivaju novu tvrtku, a drugi da Ariva postane partner s udjelom u ATP-u.

Arriva smatra da gradski prijevoznik treba ostati na gradskim, prigradskim i međugradskim linijama, te da će glavne obveze javnih partnera biti povjerene privatnom partneru djelatnosti gradskog i prigradskog prijevoza.

Kao nenovčani ulog u partnerstvo mogli bi biti uneseni gradski autobusi (koristi ih ATP), kao i pravo korištenja autobaze ATP-a. Kao obveza Pančeva navodi se održavanje infrastrukture nužne za ovaj posao, poput ulica, cesta, stajališta i drugog. 

Autor: Poslovni dnevnik
22. travanj 2018. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close