Hrana pripremljena prema islamskim običajima postala je pravi hit među mladim Amerikancima, a vrijednost tog tržišta procjenjuje se na 20 milijardi dolara. Stoga je halal hrana postala sve zanimljivija velikim prehrambenim kompanijama i trgovačkim lancima. Prema navodima Bloomberga, još 1998. u cijeloj Americi bilo je svega 200 restorana koji su posluživali halal hranu.
Danas ih je preko 7600. Međutim, potražnja za takvom vrstom hrane koja je dozvoljena muslimanima ne odražava samo rast islamske zajednice u SAD.-u. Upravo suprotno, glavni pokretač potražnje su mlađi Amerikanci, takozvani "milenijalci" koji žele probati drugačiju gastronomiju. Kako kaže Adnan Durrani, izvršni direktor tvrtke American Halal, 80 posto kupaca njegovih prehrambenih proizvoda su ljudi koji nisu islamski vjernici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu