Najveći hotelski lanac na svijetu Marriott International objavio je početkom tjedna da će surađivati s kineskom kompanijom Alibaba kako bi u svoje hotele usmjerio sve veći broj Kineza koji putuju u inozemstvo.
Marriott je objavio da će joint venture s Alibabom omogućiti kineskim turistima rezervaciju soba u Marriottovim hotelima putem internetske platforme Fliggy. Kako je pojasnila glavna komercijalna direktorica Marriotta, Stephanie Linnartz, putem Fliggyja gosti iz Kine moći će se upisati u Marriottov program nagrađivanja te dobiti cijene posebno za članove tog programa. Osim toga, dvije su kompanije navele kako će se rezervirane sobe moći platiti putem Alipaya, Alibabina internetskog servisa za plaćanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu