Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Alibaba dovodi Marriottu kineske turiste

Autor: Tomislav Pili
08. kolovoz 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Uskoro 700 milijuna noćenja/FOTOLIA

Rezerviranje i plaćanje soba omogućeno je putem stranica internetske kompanije.

Najveći hotelski lanac na svijetu Marriott International objavio je početkom tjedna da će surađivati s kineskom kompanijom Alibaba kako bi u svoje hotele usmjerio sve veći broj Kineza koji putuju u inozemstvo.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Marriott je objavio da će joint venture s Alibabom omogućiti kineskim turistima rezervaciju soba u Marriottovim hotelima putem internetske platforme Fliggy. Kako je pojasnila glavna komercijalna direktorica Marriotta, Stephanie Linnartz, putem Fliggyja gosti iz Kine moći će se upisati u Marriottov program nagrađivanja te dobiti cijene posebno za članove tog programa. Osim toga, dvije su kompanije navele kako će se rezervirane sobe moći platiti putem Alipaya, Alibabina internetskog servisa za plaćanja.

Najveći hotelski lanac na svijetu Marriott International objavio je početkom tjedna da će surađivati s kineskom kompanijom Alibaba kako bi u svoje hotele usmjerio sve veći broj Kineza koji putuju u inozemstvo.

Marriott je objavio da će joint venture s Alibabom omogućiti kineskim turistima rezervaciju soba u Marriottovim hotelima putem internetske platforme Fliggy. Kako je pojasnila glavna komercijalna direktorica Marriotta, Stephanie Linnartz, putem Fliggyja gosti iz Kine moći će se upisati u Marriottov program nagrađivanja te dobiti cijene posebno za članove tog programa. Osim toga, dvije su kompanije navele kako će se rezervirane sobe moći platiti putem Alipaya, Alibabina internetskog servisa za plaćanja.

Dvije kompanije procjenjuju kako će u sljedećih pet godina kineski turisti ostvarivati 700 milijuna noćenja. Marriottov fokus je na kineskim turistima koji putuju u inozemstvo, pojasnila je Linnartz. Od 30 Marriottovih hotelskih brendova, njih 22 prisutno je u Kini. U toj državi kompanija ima više od 300 hotela. Važnost kineskog tržišta za Marriott je postala naglašenija nakon kupnje Starwood Hotelsa koji je prisutniji u Kini, pojasnila je Linnartz. Analitičar Evercore ISI-ja Rich Hightower smatra da kinesko tržištu u dugom roku pruža golemu priliku za kompanije koje ciljaju kineske turiste koji putuju u inozemstvo, ali i unutar zemlje. 

Autor: Tomislav Pili
08. kolovoz 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close