Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

ZAPI: I poskupljenja smanjila potrošnju piva

Autor: Saša Vejnović
13. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB Loše vrijeme nije jedini razlog ozbiljnog pada prodaje piva u prvom kvartalu ove godine, smatra predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Sergej Ješkov. Razloge za pad tržišta treba tražiti i u povećanju cijena u industriji robe široke potrošnje, što je uz nepovoljne vremenske uvjete glavni razlog da je tržište palo za deset posto. Ješkov kaže da udio ZAPI-ja raste pa je tako u ožujku iznosio 40,5 posto, što je 2,8 posto više nego u ožujku 2007. godine. Lani je ZAPI držao 41,1 posto tržišta piva u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB Loše vrijeme nije jedini razlog ozbiljnog pada prodaje piva u prvom kvartalu ove godine, smatra predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Sergej Ješkov. Razloge za pad tržišta treba tražiti i u povećanju cijena u industriji robe široke potrošnje, što je uz nepovoljne vremenske uvjete glavni razlog da je tržište palo za deset posto. Ješkov kaže da udio ZAPI-ja raste pa je tako u ožujku iznosio 40,5 posto, što je 2,8 posto više nego u ožujku 2007. godine. Lani je ZAPI držao 41,1 posto tržišta piva u Hrvatskoj.

Autor: Saša Vejnović
13. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close