ZAGREB Loše vrijeme nije jedini razlog ozbiljnog pada prodaje piva u prvom kvartalu ove godine, smatra predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Sergej Ješkov. Razloge za pad tržišta treba tražiti i u povećanju cijena u industriji robe široke potrošnje, što je uz nepovoljne vremenske uvjete glavni razlog da je tržište palo za deset posto. Ješkov kaže da udio ZAPI-ja raste pa je tako u ožujku iznosio 40,5 posto, što je 2,8 posto više nego u ožujku 2007. godine. Lani je ZAPI držao 41,1 posto tržišta piva u Hrvatskoj.
ZAGREB Loše vrijeme nije jedini razlog ozbiljnog pada prodaje piva u prvom kvartalu ove godine, smatra predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Sergej Ješkov. Razloge za pad tržišta treba tražiti i u povećanju cijena u industriji robe široke potrošnje, što je uz nepovoljne vremenske uvjete glavni razlog da je tržište palo za deset posto. Ješkov kaže da udio ZAPI-ja raste pa je tako u ožujku iznosio 40,5 posto, što je 2,8 posto više nego u ožujku 2007. godine. Lani je ZAPI držao 41,1 posto tržišta piva u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu