Zalando je ostvario ubrzani rast i poboljšanu profitabilnost u drugom tromjesečju proširivši svoju lifestyle ponudu uz snažan rast u segmentima Sport, Designer i Ljepota, povećao relevantnost svog asortimana novim brendovima, uložio u nova iskustva pokretana umjetnom inteligencijom (UI) za inspiraciju korisnika te proširio svoje B2B poslovanje. Broj aktivnih kupaca porastao je za 300.000 na 49,8 milijuna od kraja prvog tromjesečja 2024.
Ovo su glavni naglasci iz izvješća o poslovanju:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu