Internetska kompanija Yahoo namjerava preuzeti startup tvrtku Flurry u nastojanju da ojača svoje poslovanje vezano uz mobilno oglašavanje u kojem i dalje zaostaje za rivalima Googleom i Facebookom.
Šest godina stara tvrtka Flurry koristi analitiku za pronalaženja ciljanih oglasa za potrošače i to praćenjem aktivnosti na više od pola milijuna aplikacija na otprilike 1,4 milijardi mobilnih uređaja širom svijeta.Njihovi proizvodi pomažu programerima koji razvijaju aplikacije za pametne telefone da analiziraju podatke o korisnicima aplikacija i dostavljaju im personaliziranije reklamne sadržaje. Na taj način, ta tvrtka nudi informacije koje pomažu marketingu i brandovima da lakše dođu do željene publike, priopćio je Yahoo. Prema podacima s Flurryeve internetske stranice, tvrtka surađuje s više od 170.000 programera, a podatke prikuplja s više od 150 milijardi korištenja aplikacija mjesečno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu