Da investitori na burzi često imaju neku svoju, samo njima razumljivu logiku pokazuje i trgovanje dionicom Yahooa u utorak.
Unatoč činjenici da je američki internetski div objavio pad zarade u prvom tromjesečju za čak 20 posto, dionica je na Wall Streetu skočila devet posto.Ipak, prihodi od 1,1 milijardi dolara bolji su od očekivanja analitičara, a to vrijedi i za dobit od 312 milijuna dolara. Prihodi od reklama porasli su dva posto, na 409 milijuna dolara. Izvršna direktorica Yahooa, Marissa Mayer, izvijestila je i kako je kompanija zabilježila 430 milijuna mobilnih korisnika njihovih proizvoda na mjesečnoj bazi što poznavatelji tržišta drže kao krucijalni podatak u utrci Yahooa s Facebookom i Googleom u privlačenju mobilnog oglašavanja.U sklopu Yahoova izvješća objavljeni su i rezultati za kinesku internetsku kompaniju Alibaba u kojem Yahoo drži 24 posto udjela. Za razliku od američke matice, kineska tvrtka objavila je odlične rezultate. Prihodi su joj u posljednjem tromjesečju skočili za 66 posto na više od tri milijarde dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu