Zlatna džezva, brend kompanije Vispak iz Visokog, ušla je u lanac trgovina Lidl u Sloveniji. Time je završen projekat ulaska na slovensko tržište, jer je prava bosanska kava sada dostupna u svim značajnijim trgovinama u toj zemlji, piše portal Akta.ba.
"Ulaskom u Lidl zaokružili smo proces ulaska na slovensko tržište. Sada je Zlatna džezva dostupna u svim važnijim trgovinama na teritoriji Slovenije, gdje zauzima jednu vrlo značajnu nišu. Možemo slobodno reći da smo razvili jednu novu naviku, novu potrebu, pa ako ćemo pravo i novu kategoriju – prava bosanska kava – na tom tržištu", rekao je Armin Hodžić, pomoćnik predsjednika Uprave AS Holdinga i voditelj odjela New business na razini Grupe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu