Pandemija koronavirusa pokazala je koliko globalna kriza može devastirajuća, ali i da bi još veće posljedice mogla imati ona klimatska za koju, prema predviđanjima znanstvenika, imamo deset godina da je spriječimo. Bile su to uvodne riječi Jean-Paula Agona, predsjednika i izvršnog direktora grupe L’Oréal koja je putem virtualne konferencije danas službeno predstavila ciljeve novog programa održivog razvoja za period 2020-2030. godine, pod nazivom L’Oréal For the Future. Riječ je o velikom transformaciji usmjerenoj prema održivom poslovnom modelu, osnaživanju ekosustava, društvenoj odgovornosti te brizi o planetu, uz fokus na vodu, klimu, bioraznolikost i prirodne resurse. “Naš cilj je zadržati i zaštiti ljepotu planete”, istaknuo je direktor te dodao da će u koncept biti uključeni klijenti, dobavljači i potrošači (njih više od milijardu i pol svijetu), radi pozitivnog društvenog i ekološkog doprinosa. Razvili su stoga mehanizam za označavanje proizvoda i informiranje o njihovom utjecaju na okoliš i društvo. Metodu označavanja odobrili su neovisni znanstveni stručnjaci, a prvi L’Oréalov brend koji je implementirao ovu metodologiju je Garnier, o čemu je govorio Adrien Koskas, globalni predsjednik brenda.
Do 2025. godine kompanija u proizvodnim pogonima želi postići ugljičnu neutralnost, poboljšati energetsku učinkovitost i koristiti 100 posto obnovljivu energije. Nadalje, do 2030. nastavit će smanjivati emisiju stakleničkih plinova kako bi dosegnuli smanjenje za 50 posto u odnosu na 2016. godinu. Direktor Agon naglasio je i da će se sva ambalaža raditi od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu