Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Upoznavanje preko interneta u Indiji

Autor: The New York Times
06. ožujak 2011. u 22:00
Podijeli članak —

Tri su mladića u New Yorku 2008. godine osnovala Ignighter.com, stranicu za upoznavanje partnera preko interneta koja svojim članovima omogućuje grupne spojeve.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

No većina ljudi “mislila je da je riječ o stranici za orgije”, kaže osnivač, dvadesetosmogodišnji Adam Sachs. S gotovo dva milijuna korisnika i 7000 novoregistriranih svakog dana, Ignighter je postao najposjećenija stranica za upoznavanje preko interneta u Indiji. “I tako nas trojica Židova sjedimo na trgu Union i razmišljamo kako smo možda potaknuli revoluciju u upoznavanju među Indijcima”, kaže Sachs, spominjući sebe i partnere Daniela Osita (29) i Kevina Owockog (26). Do kraja veljače Ignighter će u Indiji otvoriti i ured. Neki su ulagači zapazili Ignighter i njegov velik potencijal na indijskom tržištu. Početkom mjeseca tvrtka je objavila da je prikupila tri milijuna dolara od ulagača. Četrdeset posto ulagača je iz Indije, uključujući Rajana Anadana, jednog od izvršnih direktora Googlea u Indiji. Dio tvrtki koje u Sjedinjenim Američkim Državama financijski podupiru taj servis su Point Judith Capital, Founder Collective i GSA Venture Partners. Što se tiče Indije, ondje je upoznavanje partnera još u povojima. U velikim je gradovima učestala stvar, no u manje kozmopolitskim sredinama zajedničko pojavljivanje neudanih žena i neoženjenih muškaraca u javnosti i dalje je tabu. Mnogi se parovi upoznaju preko ugovorenih brakova. No neki pripadnici nove generacije žele upoznati partnere na drukčiji način i družiti se u mješovitim skupinama. Ideja o izlaženju u grupi mladima olakšava komunikaciju s roditeljima koji su zabrinuti zbog sigurnosti i doličnosti upoznavanja partnera. Upravo je to dvadesettrogodišnjeg Rohana Bhardwaja dovelo na Ignighter. Rohan radi u New Delhiju u internetskom servisu Exclusively.In, koji se bavi prodajom ekskluzivne robe indijske proizvodnje. Za Ignighter je čuo od direktora i rođaka iz Kanade.

Tri su mladića u New Yorku 2008. godine osnovala Ignighter.com, stranicu za upoznavanje partnera preko interneta koja svojim članovima omogućuje grupne spojeve.

No većina ljudi “mislila je da je riječ o stranici za orgije”, kaže osnivač, dvadesetosmogodišnji Adam Sachs. S gotovo dva milijuna korisnika i 7000 novoregistriranih svakog dana, Ignighter je postao najposjećenija stranica za upoznavanje preko interneta u Indiji. “I tako nas trojica Židova sjedimo na trgu Union i razmišljamo kako smo možda potaknuli revoluciju u upoznavanju među Indijcima”, kaže Sachs, spominjući sebe i partnere Daniela Osita (29) i Kevina Owockog (26). Do kraja veljače Ignighter će u Indiji otvoriti i ured. Neki su ulagači zapazili Ignighter i njegov velik potencijal na indijskom tržištu. Početkom mjeseca tvrtka je objavila da je prikupila tri milijuna dolara od ulagača. Četrdeset posto ulagača je iz Indije, uključujući Rajana Anadana, jednog od izvršnih direktora Googlea u Indiji. Dio tvrtki koje u Sjedinjenim Američkim Državama financijski podupiru taj servis su Point Judith Capital, Founder Collective i GSA Venture Partners. Što se tiče Indije, ondje je upoznavanje partnera još u povojima. U velikim je gradovima učestala stvar, no u manje kozmopolitskim sredinama zajedničko pojavljivanje neudanih žena i neoženjenih muškaraca u javnosti i dalje je tabu. Mnogi se parovi upoznaju preko ugovorenih brakova. No neki pripadnici nove generacije žele upoznati partnere na drukčiji način i družiti se u mješovitim skupinama. Ideja o izlaženju u grupi mladima olakšava komunikaciju s roditeljima koji su zabrinuti zbog sigurnosti i doličnosti upoznavanja partnera. Upravo je to dvadesettrogodišnjeg Rohana Bhardwaja dovelo na Ignighter. Rohan radi u New Delhiju u internetskom servisu Exclusively.In, koji se bavi prodajom ekskluzivne robe indijske proizvodnje. Za Ignighter je čuo od direktora i rođaka iz Kanade.

Osnovao je grupu s dvojicom prijatelja i kao “ambasador” grupe pozvao dvije djevojke van. Dogovorili su se za prvi spoj u jednom karaoke baru, a otad su zajedno izašli još nekoliko puta. Na stranici grupe mogu komunicirati porukama i dogovarati se za izlaske u kino, restorane i klubove. Prosječna dob korisnika je 23,5 godine, kaže Sachs. Godišnja se članarina danas kreće od 10 do 45 dolara. Ignighter je ispunio jednu društvenu nišu koja ljudima omogućuje da se sastaju bez pritisaka koje im nameću stranice za spajanje s bračnim drugom, a takve prevladavaju na internetskoj sceni upoznavanja u Indiji. Za razliku od tog tipa stranica Ignighter druženje prepušta mladim ljudima. “U zemlji u kojoj živi gotovo milijardu ljudi čak i ako broj ugovorenih brakova padne sa 90 na 86 posto, to i dalje znači da je riječ o milijunima ljudi”, kaže Sasha Mirchandani (38), glavni partner tvrtke Kae Capital iz Mumbaija koja se bavi ulaganjima, koji je i sam uložio u Ignighter.com. Navya Shreejogi (26), inženjerka iz Chennaija, kaže da se malo razočarala u vezi s Ignighterom. “Više je tinejdžera koji su tek počeli studirati i samo se žele zabavljati”, kaže. Također kaže da nju i njezine prijateljice brine upoznavanje neznanaca preko interneta. Gaurav Mishra iz MSL Groupa, koja pripada marketinškoj tvrtki Publicis Groupe, sa skepsom gleda na ideju Ignightera. “Indijke gotovo i ne otvaraju profile na stranicama za spajanje s bračnim drugom, već to rade njihovi očevi i braća”, kaže. No, dodaje, 40 posto korisnika Ignightera čine žene. Indijsko internetsko tržište nije zasićeno jer se vrlo mali postotak stanovnika koristi internetom, zbog čega bi internetskim stranicama bilo vrlo isplativo na tamošnje tržište doći što prije.

Hannah Seligson

Autor: The New York Times
06. ožujak 2011. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close