Tri su mladića u New Yorku 2008. godine osnovala Ignighter.com, stranicu za upoznavanje partnera preko interneta koja svojim članovima omogućuje grupne spojeve.
No većina ljudi “mislila je da je riječ o stranici za orgije”, kaže osnivač, dvadesetosmogodišnji Adam Sachs. S gotovo dva milijuna korisnika i 7000 novoregistriranih svakog dana, Ignighter je postao najposjećenija stranica za upoznavanje preko interneta u Indiji. “I tako nas trojica Židova sjedimo na trgu Union i razmišljamo kako smo možda potaknuli revoluciju u upoznavanju među Indijcima”, kaže Sachs, spominjući sebe i partnere Daniela Osita (29) i Kevina Owockog (26). Do kraja veljače Ignighter će u Indiji otvoriti i ured. Neki su ulagači zapazili Ignighter i njegov velik potencijal na indijskom tržištu. Početkom mjeseca tvrtka je objavila da je prikupila tri milijuna dolara od ulagača. Četrdeset posto ulagača je iz Indije, uključujući Rajana Anadana, jednog od izvršnih direktora Googlea u Indiji. Dio tvrtki koje u Sjedinjenim Američkim Državama financijski podupiru taj servis su Point Judith Capital, Founder Collective i GSA Venture Partners. Što se tiče Indije, ondje je upoznavanje partnera još u povojima. U velikim je gradovima učestala stvar, no u manje kozmopolitskim sredinama zajedničko pojavljivanje neudanih žena i neoženjenih muškaraca u javnosti i dalje je tabu. Mnogi se parovi upoznaju preko ugovorenih brakova. No neki pripadnici nove generacije žele upoznati partnere na drukčiji način i družiti se u mješovitim skupinama. Ideja o izlaženju u grupi mladima olakšava komunikaciju s roditeljima koji su zabrinuti zbog sigurnosti i doličnosti upoznavanja partnera. Upravo je to dvadesettrogodišnjeg Rohana Bhardwaja dovelo na Ignighter. Rohan radi u New Delhiju u internetskom servisu Exclusively.In, koji se bavi prodajom ekskluzivne robe indijske proizvodnje. Za Ignighter je čuo od direktora i rođaka iz Kanade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu