Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Unilever očekuje pad potražnje

Autor: Poslovni dnevnik
01. listopad 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Thinkstock

Kao razlog sporijeg rasta prihoda u Unileveru navode usporavanje tržišta u nastajanju.

Dionice proizvođača robe široke potrošnje Unilevera pale su jučer četiri posto nakon što je grupa izvijestila da očekuje sporiji rast prihoda u trećem tromjesečju zbog usporavanja gospodarstava u nastajanju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Unilever je u ponedjeljak nakon zatvaranja tržišta dionica priopćio da u trećem tromjesečju očekuje organski rast od tri do 3,5 posto, u usporedbi s pet posto koliko je iznosio u prvoj polovini godine i u drugom tromjesečju. Kao razlog sporijeg rasta prihoda u Unileveru navode usporavanje tržišta u nastajanju, gdje grupa ostvaruje 57 posto prihoda. Stoga su osjetljivi na slabiji rast zemalja kao što su Indija i Kina.

Dionice proizvođača robe široke potrošnje Unilevera pale su jučer četiri posto nakon što je grupa izvijestila da očekuje sporiji rast prihoda u trećem tromjesečju zbog usporavanja gospodarstava u nastajanju.

Unilever je u ponedjeljak nakon zatvaranja tržišta dionica priopćio da u trećem tromjesečju očekuje organski rast od tri do 3,5 posto, u usporedbi s pet posto koliko je iznosio u prvoj polovini godine i u drugom tromjesečju. Kao razlog sporijeg rasta prihoda u Unileveru navode usporavanje tržišta u nastajanju, gdje grupa ostvaruje 57 posto prihoda. Stoga su osjetljivi na slabiji rast zemalja kao što su Indija i Kina.

Dodatni je razlog za usporavanje gospodarstva u nastajanju značajno slabljenje njihovih valuta, nakon što je američka središnja banka najavila postupno povlačenje monetarnih poticaja, što je potaknulo povlačenje kapitala s tamošnjih tržišta. Inače, od početka financijske krize kompanije koje se bave proizvodima široke potrošnje usredotočile su se upravo na tržišta u nastajanju čiji su potrošači bili mnogo manje izloženi posljedicama krize.  

Autor: Poslovni dnevnik
01. listopad 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close