Iz Zalanda, najveće europske online platforma za modu i životni stil, poručuju da su vrlo zadovoljni brojem kupaca i financijskim rezultatima koje ostvaruju na hrvatskom tržištu. Doduše, konkretne brojke koje ovdje ostvaruju ne otkrivaju.
“Praksa kompanije je da ne govorimo o rezultatima svakog pojedinačnog tržišta”, kaže Daniel Roginski, generalni menadžer Zalanda za tržište srednje i istočne Europe, na prvom druženju s hrvatskim novinarima. Dodaje i da su pozitivno iznenađeni povjerenjem koje im domaći kupci pokazuju jer bilježe visoke postotke onih koji se vraćaju na Zalando, kao i onih kojima su prvi izbor za pretraživanje i kupnju modnih artikala i dodataka. Zalando je u Hrvatskoj prisutan od 2021., i kao ostatku zemalja CEE regije na kojima su relativno friško prisutni, pridaju mnogo pažnje kako bi dobro razumjeli potrebe kupaca i, sukladno tome, prilagodili svoju ponudu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu