Dok će se iduće godine nogometne reprezentacije boriti za titulu najbolje na svijetu, van travnjaka će se voditi još jedna borba za globalnu dominaciju, između Adidasa i Nikea. U njihovom novom srazu ulog je izuzetno velik.
Američka kompanija sve više diše za vratom njemačkoj, koja na zapadnoeuropskom sportskom tržištu ima udjel 13,2 posto, dok Nike ima 12,4 posto. Nike pak već drži 14,6 posto globalnog tržišta sportske robe, naspram Adidasovih 11,4 posto, javlja Reuters. Adidas više od 40 godina svojom sportskom odjećom i obućom opslužuje nogometne momčadi te je u tom razdoblju izgradio tijesne veze s moćnim partnerima poput Bayerna iz Münchena, u kojem ima i devet posto dionica te krovne svjetske nogometne organizacije FIFE za koju je službeni dizajner Svjetskog prvenstva. U Njemačkoj kompaniji očekuju kako će im prodaja nogometnog segmenta porasti na rekordnih više od dvije milijarde eura, dok bi ukupna prodaja trebala 2015. porasti na 17 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu