Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u utorak o najslabijem mjesečnom rastu prodaje u više od dvije godine, navodeći kao uzrok neuobičajeno toplo vrijeme na mnogim velikim europskim tržištima.
Drugi modni lanac u svijetu, nakon španjolskog Inditexa, vlasnika Zare, zabilježio je u kolovozu rast prodaje na godišnjoj razini od samo jedan posto iskazano u lokalnim valutama. Analitičari obuhvaćeni anketom Reutersa očekivali su 6-postotni rast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu