Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Twitter kupuje tvrtku koja ima preko 20 milijardi oglasa dnevno

Autor: Poslovni.hr
11. rujan 2013. u 11:35
Podijeli članak —
Thinkstock

Društvena mreža Twitter odlučio se ući u svoju najveću akviziciju te kupiti kompaniju MoPub, koja se bavi marketinškim uslugama, piše iCapital.

Društvena mreža Twitter odlučio se ući u svoju najveću akviziciju te kupiti kompaniju MoPub, koja se bavi marketinškim uslugama, piše iCapital.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako cijena još uvijek nije službena, procjenjuje se da da je Twitter za kompaniju platio oko 350 mil USD. Ovim preuzimanjem Twitter želi povećati svoje prihode te do 2014. dosegnuti razinu od 1 mlrd USD. Rastom prihoda od oglašavanja, američka društvena mreža želi povećati svoju popularnost budući da početkom iduće godine planira svoj prvi izlazak na burzu (IPO – initial public offering).

Društvena mreža Twitter odlučio se ući u svoju najveću akviziciju te kupiti kompaniju MoPub, koja se bavi marketinškim uslugama, piše iCapital.

Iako cijena još uvijek nije službena, procjenjuje se da da je Twitter za kompaniju platio oko 350 mil USD. Ovim preuzimanjem Twitter želi povećati svoje prihode te do 2014. dosegnuti razinu od 1 mlrd USD. Rastom prihoda od oglašavanja, američka društvena mreža želi povećati svoju popularnost budući da početkom iduće godine planira svoj prvi izlazak na burzu (IPO – initial public offering).

MoPub je marketinška kompanija koja zapošljava približno 100 djelatnika te na svojim stranicama ima preko 20 milijardi oglasa dnevno.

Autor: Poslovni.hr
11. rujan 2013. u 11:35
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close