Europska industrija luksuzne robe ne zna za krizu iako se u francuskoj kompaniji Hermes International žale kako im je prodaja u prvom tromjesečju ove godine porasla samo 10 posto, najmanje od 2009. godine.S druge strane, nad poslovnim rezultatima za prošlu godinu likuju u švicarskoj kompaniji Cie.
Financiere Richemont (CFR), proizvođača nakita Cartier i satova IWC, koji su lani povećali dobit za 30 posto, a što je pak više od prognoza analitičara. Prodaja kompanije sa sjedištem u Ženevi porasla je 14 posto, na 2,7 milijardi eura, a nakon ove objave dionice CFR-a su na burzi u Zürichu porasle za 6,2 posto, najviše u osam mjeseci, javlja Bloomberg. Međutim Upravu švicarske kompanije ipak zabrinjava što joj je lani pala prodaja satova za 5,3 posto ponajviše zahvaljujući usporavanju potražnje na kineskom tržištu. Da bi u tom segmentu dugoročno moglo biti problema ukazuje i prošlotjedna izjava LVMH Moët Hennesy Louis Vuittona, najvećeg svjetskog proizvođača luksuzne robe, a koji se potužio kako je u prvom tromjesečju isporučio manje satova od planiranoga.Švicarcima su u prilog išle i tečajne razlike koje su sa pet postotnih poena zaslužne za rast prihoda. Naime, tijekom Richemontove fiskalne godine dolar je u prosjeku ojačao 6,9 posto u odnosu na euro, što je pogodovalo izvoznim rezultatima kompanije na američka i azijsko-pacifička tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu