Strateški je to potez za grupaciju koju je 1986. osnovao Sandro Veronesi u Veroni, a najavio ga je njegov sin Matteo Veronesi, član uprave kompanije koja je prošle (2022.) godine ostvarila 3,047 milijardi eura 21,6 posto više nego prethodne godine.
Ove su pak godine u kolovozu od fonda Wise Equity kupili većinski udio od 60 posto brodogradilišta Cantiere del Pardo (“CdP”) specijaliziranog za proizvodnju jedriličarskih i motornih jahti. Ranije su iskoračili u biznis s vinima ulažući u brend Signorvino. Sada po nazivu već bivša Cazedonia grupa, ističe talijanska novinarska kuća Il Sole 24 želi zadržati autonomiju svakog brenda dok novim imenom grupacije žele pokazati kako su sada osim donjeg rublja, kupaćih kostima, čarapa , tajica i vjenčanica zagazili u luksuznu brodogradnju te hranu i piće. Trgovine modnih marki poznate i hrvatskim potrošačima poput same Calzedonije, Intimissimija, Tezenisa i drugih neće se mijenjati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu