Talijanski modni div kupio brodogradilište pa mijenja ime u Oniverse

Autor: Dragana Radusinović , 14. prosinac 2023. u 12:43
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Talijanska Calzedonia Grupa, najveći proizvođač odjeće u Hrvatskoj u pogonima tvornica koje posjeduje, mijenja ime u Oniverse kako bi na taj način obilježili odmak od tradicionalnog fokusa na modu, objavila je kompanija.

Strateški je to potez za grupaciju koju je 1986. osnovao Sandro Veronesi u Veroni, a najavio ga je njegov sin Matteo Veronesi, član uprave kompanije koja je prošle (2022.) godine ostvarila 3,047 milijardi eura 21,6 posto više nego prethodne godine.

Ove su pak godine u kolovozu od fonda Wise Equity kupili većinski udio od 60 posto  brodogradilišta  Cantiere del Pardo (“CdP”) specijaliziranog za proizvodnju jedriličarskih i motornih jahti. Ranije su iskoračili u biznis s vinima ulažući u brend Signorvino.  Sada po nazivu već bivša Cazedonia grupa, ističe talijanska novinarska kuća Il Sole 24 želi zadržati autonomiju svakog brenda dok novim imenom grupacije žele pokazati kako su sada osim donjeg rublja, kupaćih kostima, čarapa , tajica i vjenčanica zagazili u luksuznu brodogradnju te hranu i piće. Trgovine modnih marki  poznate i hrvatskim potrošačima poput same Calzedonije, Intimissimija, Tezenisa i drugih neće se mijenjati.

Oniverse je pak odabrana kao riječ koja simbolizira svemir (Universe), ali zanimljivo je kako je njome osnivač Calzedonije u novo ime utkao svoje, odnosno ime svoje obitelji. Onivesre je istovremeno anagram prezimena Veronesi.

– Želimo da se svaki proizvod ističe sam za sebe, dok ostaje dio Grupe. Oniverse definira upravo to jedinstvo slobodnih entiteta: heterogena organizacija, svaki element sa svojom različitom strukturom, ali dio istog projekta. – istaknuo je Matteo Veronesi u priopćenju medijima.

Calzedonia u Hrvatskoj posjeduje proizvodne tvrtke Ytres i Tubla koje se ubrajaju među deset najvećih proizvođača u domaćoj tekstilnoj industriji. Ytres je lani (2022.) ostvario 106,7 milijuna eura prohoda uz rast od 53,55 posto, a Tubla 70 milijuna eura uz rast od 32,41 posto u odnosu na prethodnu godinu.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close