Svjetski gigant tone sve dublje, gubi korak s konkurencijom. Ali velike nade polažu u novi proizvod

Autor: Poslovni.hr , 22. ožujak 2024. u 11:33
FOTO: REUTERS/Jon Cherry

Jedan od najvećih svjetskih proizvođača sportske odjeće Nike izgubio je više od 40 posto svoje vrijednosti od svog vrhunca iz 2021. godine.

To predstavlja gubitak oko 130 milijardi dolara koje su posjedovali dioničari. Američka kompanija nastavila je zaostajati za konkurentima, nakon što bilježi uzastopne godišnje padove na Wall Streetu, piše Bloomberg.

Agencija ističe da je zbog toga Nike ovog tjedna odlučio pokazati ulagačima da ima plan za povećanje prodaje. Analitičari navode da kompanija treba uvesti nove ponude cipela i odjeće kako bi oživjela potražnju, budući da se natječe sa snažnim konkurentima, kao što su On Holding AG, Adidas i Hoka.

Dionice ovog američkog proizvođača sportske odjeće imaju lošiji učinak od svih tih kompanija, navodi agencija.

“Rast dionica Nikea mogao bi se najprije pokrenuti inovacijama, koje bi potakle uvećanje prodaje”, napisala je analitičarka Bank of Americe.

Kompanija sa sjedištem u Oregonu već je u prosincu upozorila da će im pasti prihodi te najavila planove za ukidanje radnih mjesta kao i pojednostavljenje asortimana proizvoda usljed slabije prodaje.

Proizvođač je također snizio prognozu rasta prihoda za fiskalnu godinu koja se završava u svibnju i objavo da se tada očekuje početak višegodišnjeg ciklusa inovacija proizvodnje.

Bloomberg napominje da ovog mjeseca Nike predstavlja svoje nove tenisice Air Max Dn, koje je reklamirao kao najbolji proizvod te vrste posljednjih godina.

Komentirajte prvi

New Report

Close