Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

S&P ocijenio Twitterove obveznice špekulativnim rejtingom

Autor: Poslovni.hr/Hina
14. studeni 2014. u 09:49
Podijeli članak —
Thinkstock

Američka rejting agencija Standard & Poor’s ocijenila je obveznice Twittera špekulativnima zbog značajnih financijskih rizika.

Američka rejting agencija Standard & Poor's ocijenila je obveznice Twittera špekulativnima zbog značajnih financijskih rizika, s obzirom na agresivne investicije te društvene mreže, unatoč sporom rastu broja korisnika i zarade.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

S&P dao je u četvrtak nedavnom 1,8 milijardi dolara vrijednom izdanju konvertibilnih obveznica Twittera kreditni rejting 'BB-', tri stupnja ispod investicijske razine, koja se popularno naziva i 'smećem'.

Američka rejting agencija Standard & Poor's ocijenila je obveznice Twittera špekulativnima zbog značajnih financijskih rizika, s obzirom na agresivne investicije te društvene mreže, unatoč sporom rastu broja korisnika i zarade.

S&P dao je u četvrtak nedavnom 1,8 milijardi dolara vrijednom izdanju konvertibilnih obveznica Twittera kreditni rejting 'BB-', tri stupnja ispod investicijske razine, koja se popularno naziva i 'smećem'.

"Kompanija vrlo agresivno investira u rast. Ovisno o razini poslovnog reinvestiranja, Twitter možda neće postići pozitivan tijek gotovine do 2016. godine", navodi se u izvješću S&P-a.

Nedavno je Twitter izvijestio da su njegovi prihodi u trećem tromjesečju porasli za 114 posto, na 361 milijun dolara. No, gubitak kompanije skočio je na 175 milijuna dolara, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosio 64 milijuna dolara.

Premda je broj aktivnih korisnika Twittera u trećem kvartalu porastao za 23 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 284 milijuna, analitičare je zabrinuo podatak da je prosječno vrijeme koje korisnici provode na toj društvenoj mreži palo za 7 posto.

To je pokazatelj koji se pažljivo prati jer upućuje na angažman korisnika, a njegov pad navodi na zaključak da kompanija ima poteškoća u održavanju interesa postojećih i privlačenju novih korisnika.

"Twitter bi trebao neprestano i značajno ulagati u svoje proizvode i usluge kako bi osigurao rast i inovacije, kao i povećao svoj značaj kod korisnika", stoji u izvješću S&P-a.

Nakon ocjene te rejting agencije, cijena dionice Twittera pala je u četvrtak gotovo 6 posto, pa je njezin gubitak od početka godine povećan na 37 posto.

Autor: Poslovni.hr/Hina
14. studeni 2014. u 09:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close