Alphabet je u proteklom tromjesečju ostvario prihode od 39,3 milijarde dolara, 22 posto više nego godinu dana prije, a premda je snažno skočila i dobit te krovne kompanije Googlea, cijena njezine dionice osjetno je pala. Prema poslovnom izvješću, neto dobit tog tehnološkog diva iznosila je u četvrtom lanjskom kvartalu 8,95 milijardi dolara, dok je u istom tromjesečju godinu dana prije tvrtka poslovala s gubitkom od 3 milijarde dolara. Prihodi i dobit kompanije porasli su više nego što su analitičari u anketi Reutersa očekivali, što se ponajviše zahvaljuje rastu prihoda od oglašavanja na Googleu, koje čini oko 83 posto ukupnih prihoda kompanije.
Tako su u proteklom tromjesečju prihodi Alphabeta od oglašavanja porasli za 20 posto na godišnjoj razini, na 32,6 milijardi dolara. I to, premda je prosječna cijena online oglašavanja, ili trošak po “kliku”, u proteklom tromjesečju zabilježila pad za 29 posto na godišnjoj i devet posto na kvartalnoj razini. Rezultati pokazuju, kažu analitičari, da se Alphabet dobro nosi sa žestokom konkurencijom Facebooka na tržištu mobilnog i video oglašavanja, koje snažno raste jer su oglašivači spremni dobro platiti za nekoliko sekundi pažnje ciljanih gledatelja sadržaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu