Hrvatski poduzetnici nisu dovoljno svjesni važnosti poštivanja pravila tržišnog natjecanja, ističe Gianluca Sepe stručnjak je za tržišno natjecanje i zaštitu potrošača te pravni savjetnik u talijanskoj Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja. Pritom hvali napore hrvatske Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja ističući kako agencija nije pokazala bojazan u svojem suočavanju s velikim poduzetnicima.Osim što je sudjelovao u više međunarodnih projekata provođenja politike tržišnog natjecanja u nacionalne pravne okvire, Siepe je devet mjeseci bio savjetnik u hrvatskoj Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) u sklopu twinning projekta Europske unije "Implementacija tržišnog natjecanja i državnih potpora u Hrvatskoj". Talijanski stručnjak gostovat će na konferenciji "Tržišno natjecanje u Hrvatskoj – Europska perspektiva", 7. studenoga u Zagrebu, u organizaciji Američke gospodarske komore u Hrvatskoj i pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika.
Možete li dati usporedbu kako zaštita tržišnog natjecanja funkcionira u zapadnoeuropskim državama i državama srednje i istočne Europe? Kolike su razlike?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu