Prema Edison Trends-u, došlo je do postotnog smanjenje Nike-ove prodaje od 0,12%, međutim online prodaja je zapravo porasla za 31% od nedjelje do utorka. U usporedbi sa 2017. godinom zabilježen je porast od 17% za isto razdoblje, piše PoslovniPuls.
U svom priopćenju istraživačka tvrtka je tako izjavila da su nakon Nike-ovog prvog izlaska u javnost o posljednjoj „Just Do It“ kampanji, u ponedjeljak poslijepodne, nezadovoljstvo kupaca i prijetnje bojkotom bile gorući naslovi u tisku, čak je i sam predsjednik dao svoj komentar. No, istraživanje ipak pokazuje kako, barem zasad, tvrtka ne osjeća nikakve negativne utjecaje te kampanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zapravo već godinama biram druge brandove…
To je samo kratkoročan efekt. Oni koje je ova kampanja odbila se neće više vratiti Nike proizvodima. Oni koje je trenutno privukla će uskoro na nju zaboraviti i otići za nečim drugim.
Uključite se u raspravu