Britanski regulator za standarde u oglašavanju (ASA) zabranio je oglase Air Francea, Lufthanse i Etihada uz obrazloženje da potrošačima posreduju netočnu sliku o utjecaju njihovih letova na okoliš.
Air France je prema oglasima na Googleu “posvećen zaštiti okoliša” i poziva građanima da “putuju bolje i održivo”, citira britanski regulator za standarde u oglašavanju, Lufthansa sugerira da će njezini klijenti putovati održivije”, a Etihad da njegova usluga “zagovara zaštitu okoliša”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu