Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Radenska očekuje rast prodaje u Hrvatskoj

Autor: Poslovni dnevnik
30. srpanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Hojnik nije želio komentirati odluku skupine Pivovarna Laško da u rujnu započne s prodajom Radenske

Bez priče o prodaji tvrtke.

Slovenski proizvođač mineralnih i izvorskih voda Radenska očekuje da će njegov udio na hrvatskom tržištu rasti nakon ulaska Hrvatske u EU.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Vodeći brend u Hrvatskoj je doduše Jamnica, ali s ulaskom Hrvatske u EU otpale su neke ranije administrativne barijere, pa u Radenskoj očekuju porast prodaje u Hrvatskoj", navodi ljubljansko "Delo", uz razgovor s direktorom Radenske Milanom Hojnikom. Hojnik nije želio komentirati odluku skupine Pivovarna Laško da u rujnu započne s prodajom Radenske, u kojemu će potencijalne investitore pozvati da predaju neobvezujuće ponude.

Slovenski proizvođač mineralnih i izvorskih voda Radenska očekuje da će njegov udio na hrvatskom tržištu rasti nakon ulaska Hrvatske u EU.

"Vodeći brend u Hrvatskoj je doduše Jamnica, ali s ulaskom Hrvatske u EU otpale su neke ranije administrativne barijere, pa u Radenskoj očekuju porast prodaje u Hrvatskoj", navodi ljubljansko "Delo", uz razgovor s direktorom Radenske Milanom Hojnikom. Hojnik nije želio komentirati odluku skupine Pivovarna Laško da u rujnu započne s prodajom Radenske, u kojemu će potencijalne investitore pozvati da predaju neobvezujuće ponude.

Autor: Poslovni dnevnik
30. srpanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close