Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Proizvodnja energije iz – kočenja vlakova

Autor: Poslovni.hr
22. rujan 2013. u 10:26
Podijeli članak —
Foto: www.croenergo.eu

Jedinica za pohranu energije osmišljena je kako bi hvatala kinetičku energiju iz vlaka koji usporava te nju potom pretvorila u električnu energiju u trenucima kada vlak ubrzava.

Autor/Izvor/Fotografija: © Portal croenergo.eu (M.P.) / ENERGO MEDIA SERVIS / Trimet /Wikipedia

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Siemens je nedavno objavio planove o ugradnji sustava za proizvodnju energije iz kočenja vlakova na liniji prigradske željeznice Trimet Portland-Milwaukie. Radi se o prvom regenerativnom sustavu pohrane energije iz kočenja u SAD-u. 

Autor/Izvor/Fotografija: © Portal croenergo.eu (M.P.) / ENERGO MEDIA SERVIS / Trimet /Wikipedia

Siemens je nedavno objavio planove o ugradnji sustava za proizvodnju energije iz kočenja vlakova na liniji prigradske željeznice Trimet Portland-Milwaukie. Radi se o prvom regenerativnom sustavu pohrane energije iz kočenja u SAD-u. 

Jedinica za pohranu energije osmišljena je kako bi hvatala kinetičku energiju iz vlaka koji usporava te nju potom pretvorila u električnu energiju u trenucima kada vlak ubrzava. 

Ubrzavanje je veliki problem za energetske sustave u vlakovima, jer uzrokuje veliki porast u potrošnji energije zbog čega drugi vlakovi spojeni na isti sustav nemaju dovoljne količine energije svoj rad. Siemensova jedinica za pohranu energije "Sitras Energy Storage" vraća ravnotežu u mrežu te poboljšava ukupnu energetsku učinkovitost sustava.

Dan Blocher, izvršni direktor Trimet kapitalnih projekata, izjavio je: "Jedinica za pohranu energije važan je dio mnogih održivih elemenata koji se ugrađuju u naš projekt prigradske željeznice. Sa Siemensom kao partnerom, uvjereni smo kako će ovaj pilot projekt donijeti novu i učinkovitu tehnologiju u SAD". Izvorni članak pročitajte ovdje.

 

Autor: Poslovni.hr
22. rujan 2013. u 10:26
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve

To imaju i Koncarevi niskopodni tramvaji, ali naravno zetova mreža nema tu mogućnost pa se to ne koristi

Ovo u viličarima postoji već 15 godina…..dakle članak bezveze…

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close