Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Proizvođač poznatog kečapa ulaže tri milijarde dolara u modernizaciju tvornica u SAD-u

Autor: Poslovni.hr
14. svibanj 2025. u 19:00
Podijeli članak —
Foto: REUTERS/Dado Ruvic

Zbog ekonomske nesigurnosti, potrošači kupuju manje, a Trumpove carine povećavaju troškove poslovanja, izvijestila je kompanija u travnju Wall Streetove analitičare

Kraft Heinz, američki proizvođač hrane i pića, ulaže tri milijarde dolara u modernizaciju svojih tvornica u SAD-u.

Riječ je o najvećoj investiciji u vlastite pogone u posljednjem desetljeću, unatoč činjenici da izvršni direktori upozoravaju na potrošačko povjerenje koje je na najnižoj razini u posljednjih 70 godina, uz smanjene prognoze za prodaju i dobit.

Investicija će smanjiti troškove i poboljšati učinkovitost tvornica, što bi moglo pomoći u kompenzaciji tarifa predsjednika Trumpa, rekao je Pedro Navio, predsjednik Kraft Heinza za Sjevernu Ameriku.

Također, omogućit će brži razvoj i prodaju novih proizvoda, dodao je.

Kraft Heinz svoje vodeće proizvode, poput Heinz kečapa, Kraft makarona i sira te Philadelphia krem sira, proizvodi u 30 tvornica diljem Sjedinjenih Američkih Država.

Zbog ekonomske nesigurnosti, potrošači kupuju manje, a Trumpove carine povećavaju troškove poslovanja, izvijestila je kompanija u travnju Wall Streetove analitičare, piše CNBC.

Tvrtka nastavlja s poslovanjem i ulaže kako bi obranila tržišni udio, izjavio je Navio.

“To nadmašuje učinkovitost i rješavanje izazova uzrokovanih carinama”, rekao je, dodavši da ulaganje omogućava Kraft Heinzu dugoročnu proizvodnju hrane.

Kompanija se suočava s visokim carinama na uvoz, poput kave, nakon što su Sjedinjene Američke Države prošlog mjeseca uvele 10-postotnu pristojbu na sav uvezenu robu. Uvoz iz Kine, koji je podložan višim tarifama, zanemariv je, ističe glasnogovornik kompanije.

Kraft Heinz, koji također prži i prodaje kavu Maxwell House, zatražio je od dobavljača obavijest o poskupljenju najmanje 60 dana unaprijed.

Gotovo svi proizvodi Kraft Heinza na američkom tržištu proizvedeni su unutar zemlje, rekao je Navio, napomenuvši da tvrtka uzgaja rajčice u Kaliforniji i krumpir u Idahu. Neki proizvodi izvoze se u Kanadu.

Investicija će otvoriti oko 3500 novih radnih mjesta u građevinskoj industriji u blizini tvornica. Navio je naglasio da se ne očekuje dodatno zapošljavanje osim tih pozicija.

Slične najave nedavno su dali proizvođači Kimberly-Clark i Anheuser-Busch InBev.

Autor: Poslovni.hr
14. svibanj 2025. u 19:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close