Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prodaja vlasnika Zare poskočila na pragu zime

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. prosinac 2014. u 13:57
Podijeli članak —
Thinkstock

Španjolski Inditex, vlasnik modnog lanca Zara, izvijestio je u četvrtak da mu je prodaja iskazana u lokalnim valutama na početku četvrtog tromjesečja poskočila 14 posto unatoč neuobičajeno visokim temperaturama za to doba godine.

Španjolski Inditex, vlasnik modnog lanca Zara, izvijestio je u četvrtak da mu je prodaja iskazana u lokalnim valutama na početku četvrtog tromjesečja poskočila 14 posto unatoč neuobičajeno visokim temperaturama za to doba godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Skok prodaje zabilježen je na početku božićnog razdoblja, od 1. studenog do 8. prosinca, ali ne uključuje utjecaj valutnih tečajeva, napominje Reuters.

Španjolski Inditex, vlasnik modnog lanca Zara, izvijestio je u četvrtak da mu je prodaja iskazana u lokalnim valutama na početku četvrtog tromjesečja poskočila 14 posto unatoč neuobičajeno visokim temperaturama za to doba godine.

Skok prodaje zabilježen je na početku božićnog razdoblja, od 1. studenog do 8. prosinca, ali ne uključuje utjecaj valutnih tečajeva, napominje Reuters.

Tijekom jeseni prodaju europskih modnih kuća pogodile su neuobičajeno visoke temperature koje su prigušile potražnju za unosnijim odjevnim predmetima poput zimskih kaputa i čizama. Inditexov model niza manjih kolekcija omogućio je kompaniji da fleksibilnije reagira na promjene u potražnji.

U devetomjesečnom razdoblju zaključno s listopadom prihodi kompanije uvećani su sedam posto, na 12,7 milijardi eura. Ako se isključe nepovoljne promjene valutnih tečajeva, prihodi su poskočili 10,5 posto.

Negativno je na rezultat utjecao pad vrijednosti valuta na važnim tržištima poput Rusije i Japana, gdje Inditex uspijeva naplaćivati više cijene, napominje Reuters.

Neto dobit ostala je u promatranom razdoblju gotovo nepromijenjena i iznosila je 1,7 milijardi eura.

Bruto marža, pomno praćen pokazatelj profitabilosti, kliznula je na 58,9 posto, s prošlogodišnjih 59,9 posto, pri čemu u kompaniji navode da 0,4 postotnog boda toga smanjenja otpada na promjenu računovodstvenih kriterija a sličan efekt očekuju i u bruto marži za cijelu godinu.

Autor: Poslovni.hr/Hina
11. prosinac 2014. u 13:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close