Slovenski trgovački lanac Mercator u prvih je devet mjeseci ove godine utrostručio dobit u odnosu na lani, ali u trendu potrošnje kod slovenskih kupaca nema ozbiljnog preokreta nakon izlaska iz recesije nego je tek zaustavljen pad potrošnje iz ranijih godina, izjavio je u razgovoru za ljubljanski dnevni list Dnevnik od utorka direktor Mercatora Toni Balažič.
"Pad potrošnje je zaustavljen, ali ne primjećujemo ozbiljan preokret i trebat će više godina da dođe do povjerenja potrošača kako bi ponovo počeo rasti", kazao je Balažič, dodavši da na percepciju potrošača i spremnost da više troše negativno utječu krizne sigurnosne situacije, kakva je sada s izbjeglicama u Europi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu