Prilika studentima da osmisle budućnost svjetske kozmetičke industrije

Autor: Poslovni.hr , 01. ožujak 2022. u 12:55
Foto: Press

Ovo tradicionalno natjecanje dio je predanosti tvrtke L’Oréal pružanju podrške mladim ljudima na početku njihovog profesionalnog života.

Tvrtka L’Oréal uputila je poziv studentima iz Hrvatske za sudjelovanje na jednom od najvećih svjetskih natjecanja L’Oréal Brandstorm. Zadatak postavljen pred sudionike natjecanja je osmisliti inovativna rješenja na području budućnosti kozmetičke industrije, a deset najboljih timova imat će priliku svoja rješenja predstaviti na Regionalnom finalu, koje će se održati u travnju ove godine. Pobjednički tim natjecat će se za glavnu svjetsku nagradu: plaćenu tromjesečnu praksu u kreativnom središtu tvrtke L’Oréal u Parizu u okviru koje će raditi na provođenju svoje ideje u djelo.

Poziv na natjecanje otvoren je za sve studente mlađe od 30 godina, neovisno od godine i područja studiranja. Zainteresirani se mogu prijaviti do 20. ožujka 2022. godine putem online platformehttps://brandstorm.loreal.com/en.

U cilju privlačenja što većeg broja mladih inovatora iz različitih područja, L’Oréal Brandstorm je za ovu godinu pripremio izazovan zadatak – budućnost kozmetičke industrije. Sudionici bi u tročlanim timovima trebali raditi na razvoju svoje ideje u jednoj od tri ponuđene kategorije: Inclusion, Green ili Tech track. Sudjelovanjem u ovom programu studentima je omogućeno online mentorstvo, jedinstveni model online učenja, L’Oréal Master Class predavanja, kao i pristup vrijednim materijalima i platformama.

L’Oréal Brandstorm je tijekom tri desetljeća postojanja izrastao u najveće svjetsko natjecanje u inovacijama za studente, koje okuplja više od 61.000 sudionika iz 65 zemalja, pružajući im profesionalno iskustvo koje će im omogućiti da se razvijaju i rastu.

Ovo tradicionalno natjecanje dio je predanosti tvrtke L’Oréal pružanju podrške mladim ljudima na početku njihovog profesionalnog života. Tijekom proteklih godina, Brandstorm se od marketinškog natjecanja pretvorio u tehnološki izazov koji odražava ambiciju tvrtke L’Oréal da postane „Beauty Tech kompanija“.

Za više informacija posjetite: https://brandstorm.loreal.com a video najavu ovogodišnjeg natjecanja pogledajte na linku: https://www.youtube.com/watch?v=S5iZa5bGCK0

O tvrtki L’Oréal

L’Oréal je više od 100 godina posvećen ljepoti. Zahvaljujući jedinstvenom međunarodnom portfelju od 35 raznolikih i komplementarnih brendova, Grupa je 2020. godine ostvarila prodaju u iznosu od 27,99 milijardi eura te zapošljava 85.400 ljudi diljem svijeta. Kao vodeća svjetska kozmetička kompanija, L’Oréal je prisutan u svim distribucijskim mrežama uključujući: tržište široke potrošnje, robne kue, ljekarne i drogerije, frizerske salone, putniČku maloprodaju, maloprodaju robnih marki i e-trgovinu.

Istraživanje i inovacije te predani istraživaČki tim od 4.000 ljudi nalaze se u središtu L’Oréalove strategije, koja je usmjerena na ispunjavanje težnji za ljepotom diljem svijeta. L’Oréal postavlja ambiciozne ciljeve održivog razvoja u cijeloj Grupi za 2030. godinu i za cilj ima osnaživanje svog ekosustava za inkluzivnije i održivije društvo. Više informacija na: https://www.loreal.com/en/mediaroom/

Komentirajte prvi

New Report

Close