Japanski Sony planira u iduće tri godine povećati dobit iz poslovanja za 25 puta preusmjeravanjem poslovanja na profitabilnije foto-senzore, videoigre i zabavu.
Predstavljajući strategiju do 2018., Kazuo Hirai, izvršni direktor te japanske ikone potrošačke elektronike, rekao je u srijedu da Sony želi dati svojim podružnicama veću autonomiju u odlučivanju kako bi potaknuo rast korporacije. Pritom ne isključuje izlazak iz poslovanja vezanog za pametne telefone i televizore, sektora u kojima je Sony suočen s konkurencijom jeftinijih azijskih rivala te liderima u toj industriji poput Applea i Samsung Electronicsa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu