Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Preusmjeravanjem fokusa poslovanja do povećanja dobiti

Autor: Poslovni.hr/Hina
18. veljača 2015. u 10:54
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Japanski Sony planira u iduće tri godine povećati dobit iz poslovanja za 25 puta preusmjeravanjem poslovanja na profitabilnije foto-senzore, videoigre i zabavu.

 Japanski Sony planira u iduće tri godine povećati dobit iz poslovanja za 25 puta preusmjeravanjem poslovanja na profitabilnije foto-senzore, videoigre i zabavu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Predstavljajući strategiju do 2018., Kazuo Hirai, izvršni direktor te japanske ikone potrošačke elektronike, rekao je u srijedu da Sony želi dati svojim podružnicama veću autonomiju u odlučivanju kako bi potaknuo rast korporacije. Pritom ne isključuje izlazak iz poslovanja vezanog za pametne telefone i televizore, sektora u kojima je Sony suočen s konkurencijom jeftinijih azijskih rivala te liderima u toj industriji poput Applea i Samsung Electronicsa.

 Japanski Sony planira u iduće tri godine povećati dobit iz poslovanja za 25 puta preusmjeravanjem poslovanja na profitabilnije foto-senzore, videoigre i zabavu.

Predstavljajući strategiju do 2018., Kazuo Hirai, izvršni direktor te japanske ikone potrošačke elektronike, rekao je u srijedu da Sony želi dati svojim podružnicama veću autonomiju u odlučivanju kako bi potaknuo rast korporacije. Pritom ne isključuje izlazak iz poslovanja vezanog za pametne telefone i televizore, sektora u kojima je Sony suočen s konkurencijom jeftinijih azijskih rivala te liderima u toj industriji poput Applea i Samsung Electronicsa.

"Ako se naša početna srednjoročna korporativna strategija odnosi na reforme, druga srednjoročna strategija, koja će početi od iduće poslovne godine, odnosit će se na ostvarivanje dobiti i ulaganja za rast", rekao je Hirai.

Također je kazao da kompanija cilja ostvariti operativnu dobit od najmanje 500 milijardi jena (4,2 milijarde dolara) u poslovnoj godini 2017./2018, u odnosu na 20 milijardi jena prognoziranih za ovu financijsku godinu, koja u Japanu završava 31. ožujka.

Cijene dionica Sonya porasle su u prošloj godini za više od 80 posto, nakon što su investitori pozdravili restrukturiranja. Nova strategija Sonya provodi su u vrijeme žestoke konkurencije, koja je pojedine japanske kompanije gurnula u gubitke i prisilila na restrukturiranja. Pritom je Panasonicu pomoglo to što je prebacio fokus na tehnologiju vezanu za automobile i kućanske aparate, dok je Sharp zaglibio u gubitke, ostavši koncentriran na monitore.

Autor: Poslovni.hr/Hina
18. veljača 2015. u 10:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close