Sudeći prema zaokretu u poslovanju, McDonald's u SAD-u počinje sve više preuzimati koncept lanaca kafeterija. Svjetski lanac restorana za brzu prehranu osim uobičajenih menija kreće s drugačijim konceptom poslovanja koje prikladnije odgovara trendovima prehrambene industrije, piše Businessinsider.
Kao razlog se navodi uspon zdravstveno svjesnog potrošača. Jasno je kako McDonald's neće odustati od svojih tradicionalnih ponuda koje nudi potrošačima, međutim, očigledniji je novi trend na tržištu prema kojemu hamburgeri i pomfrit više neće biti katalizatori za rast McDonald'sa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu