Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Povećanje prodaje kroz održivi razvoj

Autor: Vladimir Nišević
22. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije

Posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije.

Unileverova posvečenost održivom razvoju u poslovanju povećale je i prodaju brendova ove tvrtke, stoji u jučer objavljenom izvješću pod nazivom "Unilever Sustainable Living Plan Progress".

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prema podacima iz izvješća neki od vodećih brendova poput Dovea podigli su svoju prodaju (koja na godišnjem nivou iznosi oko 3 milijarde eura) upravo zbog ulaganja u održivi razvoj. Također, posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije, pohrane otpada i nabavi materijala.

Unileverova posvečenost održivom razvoju u poslovanju povećale je i prodaju brendova ove tvrtke, stoji u jučer objavljenom izvješću pod nazivom "Unilever Sustainable Living Plan Progress".

Prema podacima iz izvješća neki od vodećih brendova poput Dovea podigli su svoju prodaju (koja na godišnjem nivou iznosi oko 3 milijarde eura) upravo zbog ulaganja u održivi razvoj. Također, posvećenost održivom razvoju donijela je grupaciji Unilever uštedu od 300 milijuna eura na troškovima energije, pohrane otpada i nabavi materijala.

Autor: Vladimir Nišević
22. travanj 2013. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close